zondag 20 oktober 2013

The Breakfast Club

Het meeste houd ik van om in van die kleine, gezellige cafeetjes te zitten. Goede gesprekken onder het genot van een XL cappuccino terwijl het buiten koud en guur is. Zo ging ik laatst met mama naar 'The Breakfast Club' in Soho. We wilden een nieuw cafeetje ontdekken en zo eindigden we hier. 

The Breakfast Club is opgericht in 2005 door twee vrienden. De gele kleur het het pand wordt gelinkt aan het het eigeel van een ei en binnen hangt het vol met briefjes, foto's en kaartjes uit hun jeugd, waar je zelf ook gerust iets tussen mag hangen. Wekt nieuwsgierigheid op toch. Inmiddels is het zo'n succes dat er meerdere vestigingen zijn geopend in Londen. Zo'n succes dat elke keer als ik er langs loop er een rij tot buiten staat (en wat voor een rij..) Wij hadden geluk en konden zelfs kiezen waar we wilden zitten. Echt een schande dat ik hier nog nooit eerder was geweest.

Je kan er terecht voor de heerlijkste sandwiches, pancakes, het traditionele Engelse breakfast, eggs benedict, fruit salades, yoghurt met muesli, cappuccino's, smoothies etc. etc. Naast dat je er echt fantastisch kan ontbijten en lunchen, is het ook mogelijk om er 's avonds een wijntje te drinken of gewoon een lekkere burger te eten. En dit allemaal fairtrade, wat wil een mens nog meer?!

Echt ga hier heen, het is een geweldig café en inmiddels super beroemd! 
http://www.thebreakfastclubcafes.com



































With love,
Hester

4 opmerkingen:

  1. ik ben ook groot fan. Er zit een locatie bij mij stage en het is heel verleidelijk om tijdens de lunch er snel even heen te gaan. the Diner heeft ook een fijn menu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt leuk concept hè! Waar loop je stage in Londen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond The Breakfastclub echt verschrikkelijk..Ik had er speciaal voor een in rij gestaan uiteraard maar vond het eten helemaal niet lekker. Geef mij maar Bill's! Grappig om te zien hoe smaken verschillen of wellicht had ik het verkeerde besteld?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is wat minder. Misschien hadden ze door alle drukte gewoon niet zoveel tijd om het eten goed te bereiden ;) Ja Bill's is ook erg leuk, vooral die smoothies zijn lekker!

    BeantwoordenVerwijderen