zondag 13 oktober 2013

Welcome to my world

Van schrijven houd ik. Maar meer in van die mooie vintage boekjes, die ik standaard in m'n tas heb en elke keer te voorschijn haal wanneer me iets te binnen schiet. Waar m'n afspraken, ideeën en dromen in staan, maar ook een eindeloze wish list en to-do list, m'n plannen, alle reizen die ik nog wil maken, gedichtjes en waar ik dingen in opschrijf die me inspireren.

Al een aantal jaren volg ik tientallen blogs, maar nooit heb ik de drang gehad om me ook in de 'blogwereld' te mengen. Tot nu.
Ik vind het zo onwijs leuk om een kijkje in andermans leven te nemen en ik haal er zoveel inspiratie uit, dat ik toch een stap waag.

Vanaf vandaag treed ik buiten m'n notitieboekjes en gooi ik mijn wereld ook online.
Ik hoop dat ik hiermee anderen ook mag inspireren met mijn foto's, teksten, reizen en recepten.


With love,
Hester

2 opmerkingen: